REKLAMACE A VRÁCENÍ

Reklamace se vztahuje na skryté vady (vady materiálů). Reklamace se NEVZTAHUJE na běžné stopy opotřebení = pokud zboží nese známky nešetrného zacházení, poškrábání, odření, špatně zvoleného procesu čištění, zlomení, přetržení, ohnutí, roztržení apod.  U gravírování se reklamace vztahuje pouze např. na jiný než v objednávce uvedený text, zaměněný obrázek. Za podklady zaslané ke gravírování (texty, obrázky, loga) plně zodpovídá zákazník, který dané podklady dodal. Záruka se nevztahuje na nesprávné používání gravírovaných příborů, lžiček atd. (např. zkorodovaný povrch předmětu vzniklý dlouhým namáčením, uložením ve vlhku, vkládáním do myčky atd. Předmět musí být omyt čistou vodou či jemným saponátem a opláchnut + osušen hadříkem či utěrkou).

V případě oprávněné reklamace, zboží opravíme či vyměníme za jiné. Reklamace se snažíme řešit co nejrychleji a nejefektivněji. Pokud bude cena opravy neúměrná ceně výrobku a vzniknou-li prodejci nepřiměřené náklady a nebude-li schopen kupujícímu nabídnou jiné adekvátní zboží, má právo kupující od smlouvy odstoupit. Při oprávněné reklamaci má kupující právo uplatňovat náhradu škody za expediční náklady, které nutně a účelně vynaložil při zaslání reklamovaného zboží včetně dokladů, ale pouze na základě potvrzení, ve kterém bude prokazatelně vyčíslena výše nákladů a které je kupující povinen prodávajícímu doručit.

REKLAMACE a vrácení ve lhůtě 14 dnů zasílejte zpět na naši adresu přes zpětnou zásilku na naše náklady. Kód si sami vygenerujete zde:  https://1url.cz/Y1022   Kód neplatí pro výměnu zboží.

VÝMĚNA ZBOŽÍ za větší, menší či jiný druh: zboží zasílejte na vlastní náklady výhradně na adresu provozovny  Jana Krepsová, Fibichova 2743/31, 430 03 Chomutov anebo do Zásilkovny pobočka Potraviny Han, Sokolská 37, 430 03 Chomutov. Email: objednavkyocel@seznam.cz, tel. č. +420775211927.

Při výměně zboží budete před odesláním nového zboží vyzvání k úhradě nákladů na znovu odeslání dle aktuálního ceníku na stránce Doprava.

Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.

Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

Kontakt: objednavkyocel@seznam.cz       tel. 775 211 927  (9 – 17h)

 

Při nákupu nad 800,-Kč doprava do PPL parcelshopu ZDARMA.

0
    0
    Obsah košíku
    Váš košík je prázdnýZpět do obchodu